08/09/18

How to... αξιολογήσεις και κατανείμεις τους πόρους σου!

Αξιολόγηση και κατανομή πόρων στα μέσα επικοινωνίας του Ενυδρείου Κρήτης (Cretaquarium)

Ο τουρισμός αποτελεί κινητήρια δύναμη ανάπτυξης στην Ελλάδα και έναν από τους πιο βασικούς κλάδους της Ελληνικής οικονομίας μαζί με την ναυτιλία. Σύμφωνα με τον παγκόσμιο οργανισμό τουρισμού ο συγκεκριμένος κλάδος θα παρουσιάσει ραγδαία ανάπτυξη και τα επόμενα χρόνια εδραιώνοντας έτσι τον κυρίαρχο ρόλο του στην παγκόσμια οικονομία. Η Κρήτη λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων που παρουσιάζει έναντι άλλων προορισμών,  αποτελεί ένα από τα πιο αγαπημένους προορισμούς για μεγάλη μερίδα εισερχομένων επισκεπτών στην Ελλάδα.

Παρότι στην Κρήτη υπάρχει πληθώρα επιλογών για τον εισερχόμενο επισκέπτη η δημιουργία ενός θεματικού χώρου με μοναδικό αντικείμενο ,και σύμφωνο με τα Ευρωπαϊκά πρότυπα, θα συγκέντρωνε μεγάλες πιθανότητες λειτουργικής και οικονομικής επιτυχίας.

Μια από τις βασικές προϋποθέσεις για την επιτυχία ενός τέτοιου χώρου είναι να υπάρχει να υπάρχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ενημέρωση για την ύπαρξη του ,στους δυνητικούς επισκέπτες της Κρήτης.

Παρότι το Ενυδρείο Κρήτης παρουσιάζει συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι ανταγωνιστικών προορισμών ,ωστόσο η ανάγκη για επικοινωνία, προβολή ,διαφήμιση είναι επιτακτική όσο άλλοτε. Το Ενυδρείο μέρος ενός «ευρύτερου» πακέτου προορισμού έχει να ανταγωνιστεί πολλαπλούς προορισμούς μέσα στην Κρήτη, που ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον ώστε ο επισκέπτης να δαπανήσει ορισμένα από τα χρήματα που έχει προϋπολογίσει για τις διακοπές του σε αυτόν.

Πως μπορεί αλήθεια κάποιος να αξιολογήσει αλλά και να κατανείμει με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τους πόρους που έχει , ώστε να πετύχει την καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην προβολή του Ενυδρείου Κρήτης;

Η δική μου προσέγγιση στο θέμα έχει δημοσιευτεί στο σύνδεσμο στον οποίο μπορείτε να οδηγηθείτε με click  στην παρακάτω εικόνα*. Εκτιμώ ότι θα την βρείτε ενδιαφέρουσα και άξια μελέτης.





Δεν υπάρχουν σχόλια: